Mocu

ce ? eu nu pot ?

Ploaia..

Este foarte enervant cand ploua in ianuarie ca si cand ar fi noimembrie nu ? Si este si mai enervant cand ploua de azi dimineata. Oare chiar or avea dreptate oamenii astia de stiinta cu incalzirea lor globala ?

Sau sa fie legata ploaia cu faptul ca e criza financiara/economica ? Ca vorba aia… sa nu avem nici macar o tentatie sa iesim din casa sa cheltuim banii, bani pe care trebuie sa-i economisim, nu ? Pentru ce i-o economisi habar nu am, dar asta e deja alta poveste.

Intr-un cuvant nu-mi place ziua de azi cum nu mi-a placut nici cea de ieri din simplul motiv pentru ca ploua. Si daca ploua se fac balti pe jos, nu mai vezi gaurile din asfaltul bucurestean, stropesti oamenii care asteapta cuminti la trecerea de pietoni, ma innoroiesc pana la gat de la masina pana in scara pentru ca Poteras nu e in stare sa asfalteze 100 de mp de strada si tot asa.

Am plecat sa fumez ca acu’ se face ora de plecat acasa si eu stau si bat campii aici..

28/01/2009 - Posted by | General | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

