Mocu

ce ? eu nu pot ?

FUCK V’Day

dragobeteNu-mi place Valentine’s Day. Nu pentru ceea ce reprezinta ci pentru ca e o sarbatoare venita de la americani. Nu-mi place pentru ca romanii nu sarbatoresc Dragobetele, asa cum este normal. Nu-mi place pentru ca de Valentine’s Day pe langa dragoste si iubire se mai sarbatoreste si Sf. Valentin, sfant crestin romano-catolic.

Din cate tin eu minte poporul roman este un popor crestin-ortodox si Sf. Valentin nu am gasit in calendarul crestin-ortodox. Dar cum noua ne place sa ne dam rotunzi, o sa-i pupam in fund pe americani pana cand o sa-i tocim, o sa sarbatorim si 4 iulie, si Halloween (o sarbatoare a carei radacini nu au nici o legatura cu crestinii-ortodocsi), si Valentine’s Day si ei tot ca pe un popor bastinas o sa ne priveasca.

Recunosc ca nu sunt mare patriot (sa nu ma creada lumea vreun ipocrit), dar cand vine vorba sa tin sarbatorile americanilor, brusc devin cel mai roman dintre romani.

Nu ati vrea sa incercam sa nu ne mai ploconim atat in fata S.U.A si sa ne vedem linistiti de sarbatorile noastre ? Nu ati vrea ca televiziunile sa mai faca tam-tam si cand e vorba de sarbatorile romanilor ? Dar nu cred ca s-ar vinde nu ? Pacat.

Ma bucur ca stiu cel putin o persoane care nu va sarbatori Valentine’s Day nici anul asta !

P.S: Dragobetele se sarbatoreste pe 24 februarie.

05/02/2009 - Posted by | Fruntea tarii, Timp liber | , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

