Mocu

ce ? eu nu pot ?

“Cinci ani la Auschwitz” – Wieslaw Kielar

5-ani-la-auschwitz“Cinci ani la Auschwitz” – Wieslaw Kielar

Ma tot gandeam sa fac o mini recenzie la ce am citit pana acum din cartea cu titlul de mai sus. Insa cum ma pricep mai putin la astfel de lucruri mai bine o sa va dau un link catre o recenzie foarte pertinenta. Am gasit-o cautand pe google un magazin online de unde s-ar putea cumpara cartea. (http://amdoar18ani.ro/cinci-ani-la-auschwitz-wieslaw-kielar/)

Nu am gasit link spre un magazin online; posibil ca aceasta carte sa nu fi fost re-editata in zilele noastre. Editia pe care o am eu este veche (1984), e din biblioteca mamei mele.

Oricum daca faceti rost de ea si aveti timp, merita citita.

17/03/2009 - Posted by | carti, Timp liber | , , ,

3 comentarii »

  1. am 22 d ani.am citit-o acu vreo 4-5 ani.Exact editia asta o am din 84 o am si eu. Este o carte foarte interesanta,care am sorbit-o in cateva zile

    Comentariu de tanase danut | 10/04/2009

  2. da este foarte interesanta si chiar merita citita. mi-ar fi placut si mie sa o citesc in 4-5 zile numai ca nu am citit-o la varsta cand nu aveam serviciu si bebe acasa asa ca citesc cand sunt prin metrou 🙂
    cartea o am din biblioteca mamei mele. se citea mai mult inainte. acum ne ocupam cu scrisul pe bloguri si cu internetul…:( e cam trist dar asta e..

    Comentariu de mocu | 10/04/2009

  3. Si eu am citit aceasta carte.Cred ca acum vreo 4 ani.E una din cartile care m-a marcat.

    Comentariu de ingrior | 01/02/2010


Lasă un răspuns

