Mocu

ce ? eu nu pot ?

Charles de Gaulle – Bucuresti

crucea_mileniului_bucurestiDe ce naiba m-o fi mancat un fund sa iau masina in dimineata asta, nu stiu ! Drumul pana la serv a fost ca de obicei, a1a si a2a..rareori a3a… (ar fi bine ca cei care fac masini sa se gandeasca serios sa contruiasca masini pentru Bucuresti cu maxim 4 viteze). Problema cea mai mare a fost cand am ajuns in piata Charles de Gaulle si mi-a trecut prin minte (ce nebun sunt) sa parchez.

Crucea aia din mijlocul interesectiei cred ca mai degraba semnifica moartea Bucurestiului din  punct de vedere al traficului si al locurilor de parcare. La ora 09:15 eram in intersectie si m-am tot invartit pe stradutele adicaente, paralele si perpendiculare sa gasesc un amarat loc de parcare.

La ora 09:50 am invins ! Satul de mers in gol si fara nici o speranta de a gasi un spatiu pentru masina mea, am lasat-o (iarasi) in strada. Bineinteles in spatele unui lung sir de masinia, parcate normal pe strada. Asta nu ma face decat sa-i apreciez si mai mult pe oamenii nostri politici si sa le transmit toate urarile mele de bine.

Sper sa isi rupa gaturile fie sanatosi !

23/03/2009 - Posted by | Bucuresti, Fruntea tarii | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

