Mocu

ce ? eu nu pot ?

Am invatat un nou cuvant…

Astazi mi-am dat seama ca nu doar fiica-mea invata cate un cuvant nou aproape in fiecare zi, ci si eu, tot asta fac. Daca ea are aproape 2 ani si deocamdata invata cuvinte si propozitii simple si uzuale, eu sunt la un nivel un pic mai ridicat. Este si normal prin prisma jobului pe care il am. Lucrezi cu oameni cititi, invatati care vorbesc un limbaj elevat si nu este tocmai usor sa tii pasul cu ei.

Cuvantul pe care il aud repetat chiar in clipa asta este „scorare”. Inca incerc sa-mi dau seama daca aud bine sau daca nu cumva auzul imi joaca feste: „am utilizat o scorare”, „clientul a fost scorat”, „din scorare a rezultat”…. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… cum e posibil asa ceva ?

Am cautat in DEX: http://dexonline.ro/search.php?cuv=scorare. Se pare ca pentru acest cuvant nu avem nici o explicatie in limba romana.

Astept de la cine citeste, sinonime pentru „scorare”, chiar si neologisme, cuvinte imprumutate folosite corect. Nu se poate folosi alt cuvant in loc de acest „scorare” ?

06/07/2009 - Posted by | Uncategorized

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

